Amerykańska gwiazda a polski sektor HoReCa
Nadchodzące koncerty Taylor Swift mają znaczący wpływ na gastronomię i branżę hotelarską w Warszawie. Eksperci szacują, że fani piosenkarki zostawią w stolicy blisko 190 mln zł. Zarobią zarówno hotelarze, jak i gastronomia.
Kiedy Taylor Swift ogłasza koncert, natychmiast wzbudza ogromne zainteresowanie zarówno wśród jej fanów, jak i przedsiębiorców. Warszawa, będąca jednym z przystanków na trasie jej najnowszej światowej trasy koncertowej, doświadcza tego zjawiska na własnej skórze.
Między 1 a 3 sierpnia 2024 odbędą się koncerty amerykańskiej piosenkarki Taylor Swift. Na wydarzeniu skorzystają przede wszystkim warszawscy przedsiębiorcy z sektora HoReCa. Mowa nawet o 190 mln zł zysków!
Już na kilka miesięcy przed koncertem można było zaobserwować wzmożony ruch w branży turystycznej. Stołeczni hotelarze i restauratorzy spodziewają się napływu turystów nie tylko z Polski, ale i z zagranicy. Warszawskie hotele odnotowały znaczny wzrost rezerwacji na kilka tygodni przed koncertem.
Wpływ gwiazdy i jej fanów na gospodarkę doczekał się własnej nazwy "Swiftonomics".