IGHP na Mazowszu z nową dyrektor regionalną
Aneta Lewandowska, dyrektor generalna hotelu Sofitel Warsaw Victoria, została 2 stycznia 2024 roku powołana na stanowisko dyrektor regionalnej IGHP w województwie mazowieckim.
Aneta Lewandowska to hotelarz z wykształcenia i z pasji. Związana z branżą hotelarską Warszawy ponad 20 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelach w segmencie ekonomicznym jako recepcjonistka w Ibisie na warszawskiej Pradze, awansując potem kolejno od szefa recepcji do dyrektora generalnego. Od 2014 roku związała się z siecią Mercure poprzez objęcie stanowiska dyrektora operacyjnego w hotelu Mercure Warszawa Grand. W kwietniu 2017 roku dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria, by w kwietniu 2019 roku objąć stanowisko dyrektora generalnego tego hotelu.
W zarządzanych obiektach tworzy atmosferę, w której pracownicy czują się docenieni, a goście zadowoleni, co ma bezpośrednie przełożenie na sukcesy ekonomiczne. Działa zgodnie z przekonaniem, że w branży hotelarskiej najważniejsi są ludzie. Zarządza z poszanowaniem etyki w biznesie. Lider projektów z zakresie sprzedaży oraz rozwoju kompetencji pracowniczych. Zorientowana na rozwój osobisty, wzmacnianie potencjału kobiet oraz propagowanie idei różnorodności w organizacji. Pierwsza kobieta i pierwsza Polka w Sofitel Warsaw Victoria na stanowisku zastępcy dyrektora generalnego i dyrektora generalnego.
- Bardzo się cieszę, że będę mogła wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, by wspierać polskie hotelarstwo, które jest dla mnie zarówno profesją, jak i pasją. Mazowsze - tu się urodziłam, wychowałam i pracuję, a zatem koordynacja działań IGHP na tym terenie, w moim środowisku powinna naturalnie przełożyć się na wartościowe wsparcie branży - mówi Aneta Lewandowska, dyrektorka regionalna IGHP w woj. mazowieckim.
Aneta Lewandowska zastąpiła na stanowisku Elżbietę Nitsze, która tę funkcję pełniła od 2020 roku.
Do zadań dyrektorów regionalnych IGHP należą m.in. usprawnienie komunikacji oraz integracja środowiska hotelarzy w regionie, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, a także pozyskiwanie nowych członków oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionie, współpraca z władzami, samorządami i innymi lokalnymi instytucjami, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.