Jak zapewnić obłożenie w połowie sierpnia?

Jak zapewnić obłożenie w połowie sierpnia?

Wakacje mijają w ekspresowym tempie. Połowa sierpnia to sprzyjająca pora, aby zyskać, przyciągając do obiektów noclegowych miłośników spontanicznych wypadów. Jak przygotować ofertę hotelu, aby zachęcić gości do odpoczynku? Jakie udogodnienia warto uwzględnić?

Choć koniec wakacji zbliża się coraz szybciej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby sezon turystyczny trwał w najlepsze. To doskonała pora, aby zaproponować gościom ofertę, która zachęci ich do wypoczynku w przestrzeni Twojego hotelu.

Połowa sierpnia to czas, gdy wiele osób decyduje się na spontaniczne wyjazdy, chcąc wykorzystać ostatnie dni lata na relaks. Najwięcej rezerwacji przypada na weekendy, natomiast warto przemyśleć, w jaki sposób przyciągnąć turystów w ciągu tygodnia.

Atrakcyjna cena z rabatem w tygodniu

Przeszkodą dla wielu osób, które chciałyby wybrać się na urlop, bywa nie czas, a cena. Zniżki, pakiety specjalne, a nawet darmowe dodatkowe noclegi przy dłuższych rezerwacjach mogą przyciągnąć turystów. Na przykład, jeśli ktoś zarezerwuje pobyt od poniedziałku do piątku, można zaoferować mu jedną noc gratis.

Kulinarne atrakcje

Warsztaty kulinarne, a także próbowanie lokalnych specjałów poprzez organizowanie degustacji regionalnych potraw pomoże wzbogacić pobyt o niezwykłe doświadczenia gastronomiczne, a także przyczyni się do promowania regionu. Jednym ze sposobów na wdrożenie tego udogodnienia jest nawiązanie współpracy z lokalnymi restauracjami.

Oferta szyta na miarę

Na miarę możliwości i oczekiwań gości. To doskonałe rozwiązanie szczególnie w przypadku tworzenia pakietów dla stałych klientów. To właśnie personalizacja może wpłynąć na ich proces decyzyjny przy wyborze Twojego obiektu. Wysyłanie spersonalizowanych wiadomości e-mail z ofertami specjalnymi, dopasowanymi do wcześniejszych preferencji gości pokaże dbałość o gości i w efekcie przyczyni się do zwiększenia szans na pełne obłożenie.

Pakiety tematyczne

Pakiety wellness z masażami i zabiegami spa, pakiety dla rodzin obejmujące animacje dla dzieci, a także pakiety na romantyczny weekend dla par. Oferowanie tego typu pakietów to strzał w dziesiątkę, aby wyróżnić się na tle konkurencji poprzez dostosowanie oferty do oczekiwań poszczególnych grup docelowych.

Oferty z myślą o stałych klientach

Lojalność gości to cel, do którego dąży większość obiektów. Warto ich docenić, przygotowując ekskluzywne oferty, które pozwolą skutecznie podtrzymać trwałe relacje. Klienci poczują się docenieni, a Twój obiekt zyska gości, którzy będą wracać.

Połowa sierpnia to czas, gdy wielu gości szuka okazji do spontanicznych wyjazdów, by jak najlepiej wykorzystać ostatnie dni wakacji. Sposobów na zwiększenie obłożenia nie brakuje - zaczynając od atrakcyjnych rabatów, poprzez kulinarne atrakcje, aż po ekskluzywne oferty dla lojalnych gości.