Nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Grupa Dobry Hotel, w procesie całościowego rebrandingu, wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
- Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę - Destigo Hotels. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA - atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej Grupy - dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels - są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą - mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.
Jak informują przedstawiciele inwestycji, prace nad projektem trwały ponad dwa lata. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą, wewnętrznymi konsultacjami, warsztatami i badaniami rynku.
- Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami - dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikalnych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku Grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji - od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More - mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel.
Wraz z wprowadzeniem marki firma wprowadza nowy claim - ?Każda podróż to opowieść?.
- Często spotykamy się z przekazem, że w hotelu Gość powinien poczuć się jak w domu. My uważamy inaczej - chcemy, by wizyta w naszych hotelach była właśnie oderwaniem od codzienności, inspirowała, dostarczała zupełnie nowch emocji, związanych również z odkrywaniem historii regionu, miasta, a nawet samego hotelu. Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą kolorem i odcieniami pomarańczu rozetę - oddaje to charakter naszego portfolio, obiektów położonych w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce, oryginalnych, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera Hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy nasze hotele na Starym Mieście w Krakowie - H15 Luxury Palace w dawnym pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Tak więc nie tylko gościmy, ale też goszcząc opowiadamy ciekawe historie i budujemy nowe - w pamięci naszych gości - mówi Marzena Szawarska-Niczko.
Za koncept kreatywny odpowiada międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge.
- Dogłębne zrozumienie przez zespół Dragon Rouge naszych oczekiwań, doświadczenie projektowe, poziom kreacji i elastyczność na każdym etapie współpracy zaowocowała stworzeniem zupełnie nowej jakości przekazu. Jestem przekonana, że dzięki niej zrealizujemy główny cel tej zmiany - zbudujemy wartość i świadomość marki wśród naszych gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych - dodaje Marzena Szawarska-Niczko.
Destigo Hotels - dotychczas Grupa Dobry Hotel - to polska firma specjalizująca się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Powstała 15 kwietnia 2004 roku. Zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście.
- Swoje działania koncentrujemy na umocnieniu pozycji firmy na rynku oraz zwiększeniu portfolio zarządzanych obiektów. Z zaangażowaniem rozwijamy Grupę dbając o komfort naszych gości oraz naszych partnerów i inwestorów. Zaufali nam właściciele nieruchomości zlokalizowanych w prestiżowych miejscach Polski, powierzając nam prowadzenie swojego biznesu. Mamy silną pozycję na rynku, ale jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję wszystkim naszym partnerom za zaufanie, a pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii - od dziś pod brandem Destigo, a jednocześnie własnego miejsca pracy - podkreśla Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel.
Obecnie Destigo Hotels ma w swoim portfolio 23 obiekty w wielu regionach i miastach Polski - w Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Kołobrzegu, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Zakopanem. Do dyspozycji gości są hotele miejskie z szerokim zapleczem konferencyjnym, kameralne hotele butikowe, a także luksusowe oraz rodzinne obiekty resortowe wyposażone w strefę SPA&Wellness.
Źródło: Grupa Dobry Hotel - Destigo Hotels
Fot: Grupa Dobry Hotel - Destigo Hotels