Poznańska cukiernia podbija TikToka
Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe mogą pomóc w promocji własnej działalności. Przekonał się o tym właściciel jednej z poznańskich cukierni, która stała się viralem i obecnie trenduje w sieci.
Pretty Cukiernia to niewielki lokal znajdujący się w centrum Poznania. Do niedawna był on znany wyłącznie lokalnym mieszkańcom, jednak od kilku dni nie schodzi z ust internautów z całej Polski. Krótkie filmiki, na których pojawiają się wyroby cukiernicze właściciela, cieszą się popularnością, zdobywając wielotysięczne polubienia i ogromne zasięgi.
Co stoi za sukcesem lokalu? Jak podkreślają internetowi recenzenci - chodzi o smak oraz bogactwo nadzienia, którym charakteryzują się zarówno pistacjowe croissanty, jak i kolorowe makaroniki. Obecnie przed cukiernią ustawiają się długie kolejki.
To dobitny dowód na to, że dbając o rozwój mediów społecznościowych i obecność w sieci, jako właściciel lokalu gastronomicznego, możesz zwiększyć nie tylko rozpoznawalność swojej marki, ale i zyski.
Fot: Facebook Pretty Cukiernia